ponnydagbok

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa Sahlin - 31 januari 2011 21:42

Nu har jag duschat! gjorde tvärt om och lyssnade på musik först ^^

jag ska försöka göra ett schema för min ridning , så att man får inte precis allt man behöver träna på! ska försöka göra ett nu! kanske lägger upp det senare!


 

Av Linnéa Sahlin - 31 januari 2011 20:36

Hejj :)

ridpasset var helt underbart!

vi red mark och det kände jag att jag verkligen behövde träna på inte så att jag var dålig eller så men ofta så blir det dressyr helt o hållet eller så hoppar man hinder man tar nästan aldrig fram en bom och tränar på den, Men det ska det faktiskt bli ändrig på!

ialf tre till två dar i veckan ^^

självklart så glömde jag ju mobilen inne så det var tyvärr inga bilder ikväll :/ men jag får väl slänga in en bild bomb i morgon ;)

ja nu ska jag duscha och lyssna på musik tror jag sen har jag en träff med

john blund!'

är det varmt på onsdag så ska jag nog fråga om anita vill vara tränare åt mig :) då kan man ju faktiskt åka till ridhuset på dan :)


Samma bild på dacce igen ;) bara för den är så snygg!

    


:D

Av Linnéa Sahlin - 31 januari 2011 16:29

Hejjhejj :)

 Idag så var det en helt vanlig dag på skolan , Vad jätte paff när Ida ringde och frågade om jag ville rida hennes lektion och sånt säger man ju aldrig nej till ;)

Så tack så mycket Ida andersson :)

Ska snart ut och mocka och fixa andra nödvändigheter i stallet!

kommer även lite bilder i kväll eftersom jag ska försöka ta lite bilder med mobilen varje dag :D


Vi ses efter ridlektionen ska berätta hur det gick :D Vi ska ha mark super kull1!!!!


 

Av Linnéa Sahlin - 31 januari 2011 07:01

God morgon : )

Har vart ute och släppt ut min häst och fodrat alla,

har klätt på mig och stoppat i linserna ska väl snart anstränga mig åt håret :s

Men jag ska nog rida ut idag och bara trava och tempoväxlingar och stanna trav stanna trav o sånt , sen ska jag skritta också ^^

Nu ska jag firra håret och sen ska jag äta frukost!!

ska även försöka ta bilder med mobilen varje dag så blir det lite roligare :D



 

Av Linnéa Sahlin - 30 januari 2011 20:44

Jag bakade även Cup cakes idag men jag dekorerade dom inte för receptet var inte lika bra som jag trodde :) tog lite bilder med min mobil :)

       

Av Linnéa Sahlin - 30 januari 2011 20:39

har var ute och släppt in hästarna nu :)

passade även på att ta ett par bilder men det är ju somsagt Mobil kamera kvalite!

               Som sagt sämst kvalite!  

Av Linnéa Sahlin - 30 januari 2011 15:11

Idag så ska vi äta Kyckling och ris osså nån sås :) mums!

Mamma har stått o lagat mat super länge!

jag känner att jag har lite överskotts energi , tror det är för att det gick så bra på hoppträningen men jag vet inte ^^

Jag måste hitta min kamera så det blir lite inlägg på bloggen som inehåller bilder !

annars blir det ju tråkigt!hhii

Hoppas att ni har det bra :)


 

Av Linnéa Sahlin - 30 januari 2011 13:06

Hejj hejj

 nu har jag och Dacce hoppat ,

Träningen var skit kul,vi tränade mest på att ta tillbaka efter hindret och hoppa böjda spår osv.

Märkte nu att han hoppade som en gud så fina språng och helt underbar dock lite het efter hinder men det beror säkert på mig!


inga bilder idag heller D:



 

Presentation


Hejsan denna bloggen är nerlagd. bloggar numera på ponnyryttarnaa.webblogg.se

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Ja!
 Neej!
 Vet inte?
 mer bilder så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fråga :D


Ovido - Quiz & Flashcards