ponnydagbok

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa Sahlin - 27 februari 2011 08:40

godmorgon

idag så ska vi åka och sköta mathildes sköt häst vi ska skynda oss där för efter det så ska vi ............. ÅKA TILL ULLARED/GEKÅS :D

jag känner på mig att min väska kommer att vara full proppad med häst grejjor :*


Bara så ni vet så blir det ingen super update den här helgen ´jag ska nog använda bloggen mer när jag kommer hem för det känns ju inte lite patetiskt att ta upp datorn överallt för att blogga ^^

men det kommer att dyka upp fler inlägg på tisdag och onsdag ^^

och även ett par bildbomber


  

Av Linnéa Sahlin - 25 februari 2011 22:43

Hejsan,

Idag så har vi vatt på gö:teborg's horseshow , det var liksom så overkligt.

allting var ganska overkligt jag att och kollade på grandprix dressyr helt själv ;) dom andra tyckte det var så segt ^^

när jag kommer hem så blire super super bildbomber ;D

jag shoppade lite granna på häst mässan idag :) ska berätta sen vad de var :*


  

Av Linnéa Sahlin - 24 februari 2011 13:11

¨Hej hej ¨jag märkte att dom hade internet på tåget så då passade jag på att slänga in ett litet inlägg,

I morse så var vi uppe vid halv fem och skulle släppa ut hästarna sen kl sex åkte vi mot sundsvall :D

tåget till stockholm gick 08:09 så vi var på plats ialf 20 min innan,

sen skulle vi också byta tåg i stockholm mot göteborgs tåget,

Som tur var så var Rolf (fridas släkting) där och hjälpte oss att ta rätt tåg :)

vi fikade även en stor macka och drack Ramlösa utan kolsyra :)

och nu sitter vi på tåget ner mot göteborg och vi ska vara framme 15;17

dét kommer bli världens bildbomb när jag kommer hem ,


  

Av Linnéa Sahlin - 24 februari 2011 04:30

godmorgon

gud vad klockan är lite

nu ska vi ialf släppa ut hästarna och snart bege oss mot sundsvalll för att tåga ner till gbg


 

Av Linnéa Sahlin - 23 februari 2011 22:36

Hejhej

imorgon så ska jag och frida ta tåget ner till göteborg så det kommer inte bli så mycket uppdatering.

Sanna ska rida och ta hand om dacce när vi är där nere :)

 men nu ska jag försöka sova (igen) :)

ska se om jag fixar ett tidsinställt inlägg kanske?


 

Av Linnéa Sahlin - 23 februari 2011 17:12

hejsan

imorse så försov jag mig så att jag inte hann med att blogga på morgonen,

Jag ska snart gå ut och firra lite i stallet :)

bloggar mer ikväll

 

Av Linnéa Sahlin - 22 februari 2011 21:07

Hejj

jag har faktiskt inte bloggar nånting alls idag, känns lite underlig men ända skönt ^^

jag är faktiskt jätte excited på göteborgs resan men jag ska ha med mig dator ner så ni kommer få höra vad som händer :D får se om jag lägger upp bilder eftersom eller om bilderna kommer när jag kommer hem :)

hästarna är inne så nu ska jag borsta tänderna och fläta håret sen ska jag sova ^^

i morgon om det inte är lite varmare så ska jag rida Dacce annars så tänker jag tvinga min själv att longera honom :)

slänger in en bild jag firra på ps ^^ vad tycker ni ? :)


 

godnatt ( NI ÄR FORTFARANDE FÖR DÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA)


 

Av Linnéa Sahlin - 22 februari 2011 18:04

Hej på er! Idag är det Anna som gästbloggar en sväng. Linnéa sitter och packar sin väska (igen, tror hon ångrade sig). Jag sitter och läser hästbloggar och lyssnar på musik.

Efter skolan idag gick jag och Linnéa till salongen och köpte hårfärg. Så Linnea har nyfärgat hår ;) Hon färgade dock bara utväxten.


Sen kom Sanna och hämtaade oss och vi for till granngården och inhandlade hästmat. Efter det hämtade vi Linneas lillebror på dagis. Sen hem.


Vilodag för Dacce idag. Det är så jätte kallt ute.


Hejdå så länge!


Presentation


Hejsan denna bloggen är nerlagd. bloggar numera på ponnyryttarnaa.webblogg.se

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Ja!
 Neej!
 Vet inte?
 mer bilder så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fråga :D


Ovido - Quiz & Flashcards